tisdag 4 september 2012

Helt ok

Idag har det varit helt okej. För alla i familjen vågar jag påstå.

Själv hann jag inte vara hemma mer än drygt en timme mellan jobb och föräldramöte men min mamma hoppade in istället för mig. Hur kommer det sig att hon alltid verkar så energisk?

Cyklade till jobbet idag, det tog 12 minuter. Så, klart godkänt. Lika länge som med buss, om man räknar från dörr till dörr.

Föräldramötet var helt bra, roligt att träffa bekanta. Och att se lärarna en sväng. Det blir ju inte så ofta. Efter gemensamma samlingen var jag först i Felix klass, 3:an, och avslutade i 2:an, Robins klass. Missade säkert det viktigaste i båda. Lika var det förra veckan på dagis, att pendla mellan lilla och stora sidan.

Vad mer då? Vi kommer högst antagligen att vara marsvinsägare i slutet på nästa vecka. Fick foton av säljaren idag. Om en vecka är de tillräckligt gamla för att skiljas från mamman. Om jag uppfattat det rätt. Mer om det när det är riktigt aktuellt.

Nu sova så man orkar jobba imorn.

Inga kommentarer: