lördagen den 31:e mars 2012

Har du hört om buzzador? Är man en, så får man gratis prova på olika saker och ofta dela ut smått o gott till sina vänner att prova på. Idén är att du får prova på saker och sen skall du föra vidare  dina erfarenheter, alltså "buzza". Genom att berätta, facebooka eller blogga.
Vill du registrera dig kan du gå in här, så syns det också att det är jag som bjudit in dig. Mitt användarnamn är Naadi80.

Du skapar din egen profil, och när det kommer kampanjer som passar in på dig blir du inbjuden och får svara om du är intresserad. Och har du tur väljs du med ;) Själv har jag varit med i pizza-, vanish-, knorr fond du chef och nu senast legokampanj!

Legofriends är en ny serie bland legona och är tänkta att även tilltala flickor. Jag tycker det var jätteroligt med lite variation till alla Starwars, pirat och ninjagos legon. Som i vårt hem nog tilltalat mest gossarna och pappa.
Men nu fick vi prova på en sats legon som till och med mamma gillade, caféverksamhet.
Vi har lekt att personerna i "grannhuset" gått på kaffe eller lunch till caféet.
I byggsatsen kom med en massa små detaljer, som t.ex köksredskap. Även mina äldre pojkar tyckte det var kul med nya annorlunda delar.

Här är lite bilder:


Grannarna måste ordnas.

Polismästarn har kommit på en milkshake.

Alla detaljer; kassaapparat, spis, ketchup,senap,  salt o peppar, elvisp och mycket mer.

Hur är det på bilden nu igen?

Inga kommentarer: